Thursday 24 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

Rujukan : Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang: Penerbit Universiti Putra Malaysia. 

Temu Bual

Tajuk : Pembelajaran dalam Talian

Tetamu : Nur Aqilah Malek


Balik-balik tengok muka aku je kan ? rilek, sikit je lagi ni. Okay, untuk tugasan minggu 14 aku kena buat video temu bual. Kali ni korang tak bosan sangat sebab bukan aku sorang je bercakap. Tetamu dalam video ni aku jemput khas dari luar negara. Mana mungkin ! Time covid covid ni nak keluar pun takboleh jadi kat situ lah adik-beradik kau kena mainkan peranan. Tapi betul weh, adik-beradik aku banyak membantu terutama bab rakam video. Nanti kena belanja dorang lah ni 😑 Topik yang cuba aku bawakan adalah berkaitan pembelajaran secara dalam talian (e-learning). Alaa takboleh lah cerita banyak-banyak, korang tengok lah sendiri tau. 

Klik link bawah ni okies !💗



https://youtu.be/r1SzITmBwcQ





Bukti kehadiran minggu 14

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Setiap tugasan sepanjang 14 minggu disertakan dengan pautan di bawah : 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA ...