Tuesday 22 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13-SUASANA (INSTAGRAM)

 SUASANA

Dalam hidup kita ni, kita akan menghadapi pelbagai suasana. Setiap orang berbeza suasana yang membuatkan mereka akan ingat ingat sampai bila-bila. Kalau aku, suasana roll call pagi yang aku paling ingat sebab pukul 4 pagi aku dah kena bangun. Ye, aku tak suka berebut toilet dan beratur menunggu giliran untuk mandi. Biarlah aku kena bangun awal pun asalkan tak berebut toilet. Setiap hari rabu, kami ada roll call. Kalau aku rajin, aku tidur KPZ kalau malas aku tidur je serumpun. Ohh ye, aku suksis tapi menetap di kolej 12. Kalau nak cerita kenapa tuh panjang ceritanya. haha 😆 Apa yang seronok sangat suasana ni bila kau mengantuk sebenarnya tapi kau kena paksa diri berdiri hampir satu jam. Biasalah, kalau part sakit sakit ni, orang akan ingat sampai bila-bila kan. Satu je harapan aku, semoga kita dapat berkumpul semula macam ni nanti. In shaa Allah, Aamiin. 




Post rakan-rakan <3











Bukti kehadiran M13





No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Setiap tugasan sepanjang 14 minggu disertakan dengan pautan di bawah : 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA ...