Friday 11 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)

 KISAH SEDIH

Pautan di Facebook, kena cerita kisah sedih. Macam aku cakap kat bawah tuh, kisah sedih dalam hidup aku ni banyak sebab aku ni mudah tersentuh. Berita gembira pun kadang-kadang aku menangis. Tisu sangat dan sukar digambarkan πŸ˜‚ Setelah diteliti, aku cerita lah antara salah satu tragedi yang menyayat hati dan aku takkan lupakan sampai bila-bila. Kalau berkaitan kucing atau binatang, kau jangan main main. Sejak kejadian yang berlaku pada ateh tempoh hari, aku jadi paranoid dan lebih berhati-hati. Itulah, setiap yang berlaku pasti ada hikmah. Betul kata orang, bila kita memilih untuk menyayagi sesuatu kita mesti bersedia untuk kehilangan. Setiap yang bernyawa pasti akan mati kan ? Reda dengan ketentuanNya πŸ’“

Jom layan kisah sedih aku. Mohon sediakan tisu 😒




Kisah sedih rakan-rakan <3











No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Setiap tugasan sepanjang 14 minggu disertakan dengan pautan di bawah : 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA ...