Friday 11 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI

 Kredit : Dewan Bahasa dan Pustaka. 

Topik yang dibicarakan oleh Prof malam tu sangat menarik. Aku bukanlah peminat korea tapi bila dengar prof review satu-satu drama tu, aku tertarik pulak. Sabar jap, cuti sem nanti memang aku marathon satu-satu 😂 Actually, masa cuti sem haritu aku dah start layan drama korea tau ? Pengaruh daripada member lah dan dorang jugak yang suggest drama apa. Aku paling suka Decendents of the sun dan Crash landing on you. Weh, cerita tuh buat aku falling in love dengan drama korea tau. Berangan-angan je bila layan. Tahu cerita tuh dah lama tapi biasalah beginner. HAHAHAHA. 

Korang mana yang nak tengok Prof review drama korea tuh boleh tekan link youtube di bawah okies ✌


https://youtu.be/zNx2BjyJmlA










No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Setiap tugasan sepanjang 14 minggu disertakan dengan pautan di bawah : 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA ...