Friday 25 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI BUKU

Rujukan : Normaliza Abd Rahim (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi : Teori dan Aplikasi. Kuala Nerus : Penerbit Universiti Malaysia Terengganu. 


RESENSI BUKU

Salam minggu terakhir semester 4 & Salam tugasan terakhir 😚 Ye, tugasan resensi buku ada dua. Satu resensi buku multimedia by group dan ini resensi buku kajian wacana by individu. Ye, kami ada dua buku dan kedua-dua buku ditulis oleh pensyarah kursus BBM3410 iaitu Prof Dr. Normaliza Abd Rahim. Untuk pengetahuan, first time aku weh aku buat resensi buku. Tak dinafikan, aku banyak belajar sesuatu yang baharu sepanjang aku mengikuti kursus ini. Kursus ni juga lebih kepada praktikal, so kita takdelah belajar teori semata tapi kita buat juga secara fizikal. Banyak ? Memang banyak tapi bak kata Prof, nanti kami akan guna segala pengetahuan ni bila dah kerja. 


So, jom lah layan aku bercakap. Lepasni dah takde, jangan rindu tau 😘 Tekan link di bawah !



https://youtu.be/2hLBTPvySw0



Bukti kehadiran terakhir :')




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Setiap tugasan sepanjang 14 minggu disertakan dengan pautan di bawah : 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA ...