Wednesday 2 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-TEKA TEKI (FACEBOOK)

 TEKA TEKI 

Haa, tugasan kali ni bukan biasa-biasa. Kau bayangkan lah, aku kena buat teka teki lepastuh post dalam facebook. Awkward weh ! Yelah, social media ni bukan kita dengan kawan kelas kita je tapi kita berkomunikasi dengan ramai orang malah ada yang strangers. Kalau sebelum ni selalu buat psoting yang nice nice je kan dalam facebook, sekali kena buat posting teka teki pulak. Mak-mak sedara aku semua pakat komen. HAHAHA ! 😆 Tapi tugasan ni mengajar aku untuk post je apa yang aku rasa nak post asalkan kena tahu beza lah benda yang kau post tuh positif ke negatif. Dah lah, tengok lah sendiri teka teki daripada kawan-kawan aku ni. Kalau anda bijak bestari, silalah jawab 😜




Teka teki rakan-rakan <3








Bukti kehadiran 





No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Setiap tugasan sepanjang 14 minggu disertakan dengan pautan di bawah : 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA ...